Min måndag..

nu e ja helt slut, har sån träningsverk i hela kroppen:P
har vatt i stugan nu och slipat taket och ja säger bara fy faasen va anssträngande!!
mina armar e helt döda:P men om vi tar dagen från börjarn så har den vatt bra.
de gick jätte mega bra på körskolan och ja fick massa beröm.
efter de åkte ja snabbt hem om och ringde försäkringskassan och soc för att reda ut
men ekonomi, på vägen hem va de e n jätte gullig busschafför som tyckte ja va jätte
vacker i min gravis mage, han va helt upprymd och kunde itne sluta önska min lycka till.
de e så skönt att de finns sånna människor åxå, inte bara alla "vanliga" människor som
tycker att ja gör mitt livs misstag och som inte säger grattis eller något utan bara mer ser
ner på en för att ja råkar va 19 och blivande mamma. borde finnas fler som busschaffisen!!
sne va ja hos nettan, fixa håret, de blev inte som ja tänkt mig, e inte fullt nöjd men ja tror
vi ska få rätsida på de. ska ge de några dagar och tänka igenom va ja verkligen vill sen ska
vifixa till de sista.

nu ska ja försöka få ut allt gips/spackel damm som ja har fått i näsan när ja slipa taket.
längter verkligen efter duschen!!

I love you soo mutch<3
miss you everytime your away..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0