Mamma mötet..

som utlovat kommer ett inlägg om mamma mötet.

de va jätter TREVLIGT!! de två som va där, de fattades en, va jätte trevliga.
de va inte alls fördomsfulla mo mig och vi hade kul ihop.
alla öppnade sig lite och pratade om va de hade för förhoppningar och förväntningar inför allt,
så som förlossningen, den första tiden mm.
ska bli spännande att se om den andra tjejen e lika trevlig som de andra två eller va hon e för
kulig filur.. de va faktiskt bättre än va ja hade förvänta mig och ja ser faktiskt
fram emot nästa möte redan:)
fick föresten ett besök av två stycken från makalösaföräldrar, de e en organisation för ensamstående,
känndes intressant de som de pratade om och de kännder skönt att få veta att de finns många
många fler som vi..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0