Lite om bebisen..

Lillan e jätte aktiv nu för tiden, hon har verkligen börjat röra sig mycket mer
den senaste tiden, framförallt de senast dagarna, hon sover mindre än innan och
hon dansar när hon hör musik, förr somnade hon bara:P
hon "sprakar" inte så mycket mer, men hon "trycker" mycker oftare, så ja känner
henne mer än innan men inte på samma sätt liksom..
dess utom så har ja ont oftare i magen nu, känns sm mensvärk, fast värre än va
min normala mensvärk brukar kännas.. de börjar närma sig nu,
kan knappt vänta längre:P ska bli så unerbart när hon väl e här, min lilla pärla<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0