jobbigt..

på nått sätt känns de jätte jobbigt att jim e borta, inte för att han inte e här
utan mer av den anledningen att han e i göteborg, känns jobbigt att ja inte
kan göra något om de händer något, ja vet hur de kan bli, eller rättare sagt
hr de brukar bli när han dricker och nu pratade ja med honom precis och han va redan
jätte full:S de har ju inten stans att sova i natt så de ska va ute hela natten och de
skrämmer mig lite, dess utom så kan han fortfarande itne riktgt hantera allt med hans
pappa när han dricker och han brukar bli jätte ledsen och vilja att ja finns där då
och de kan ja itne göra nu, e så rädd att han ska ringa i natt, va så ledsen som han brukar,
säga att de har hänt något och så finns de inget ja kan göra för han e så långt borta..
jag längtar så mycket efter att han ska komma hem nu, de kommer va en jätte speciell
dag för mig när han kommer hem och ja vill bara att de ska ske idag, nu!!
allt börjar ordna upp sig lite nu, de ser liksom ljusare ut och vem vet,
vid denhär tiden nästa vecka så ´kan allt va förändrat, de ska va så bra då, hoppas de
blir så men vågar inte hoppas på för mycket, vet att ävan om de ser ljust ut jjust nu
så kan saker och ting förändras på minde än ett ögonblick..

sitter och lyssnar på regnet nu, har fönstret öppet och regnet slår mot min ruta,
de e mysigt fast på nått sätt ensamt..

hoppas du vet hur mycket jag älskar dig, allt ja gör är för kärleken!!



Kommentarer
Milla

hoppas inte jim ser de :P han kommer skämmas om du skriver så , gråt :/

2009-05-23 @ 02:30:48
URL: http://eogell.blogg.se/
svar

haha nädå;)

2009-05-23 @ 10:29:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0