jo förresten...PANIK!!!!!!!!!!

åå förresten, ja va så uppe i att ja hade fått sova att ja glömde berätta något hemskt..
igår gick min värsta mardröm i uppfullelse..
efter ja hade ducshat och skulle smörja in mig så såg ja till min fasansfulla förtvivlan att
där va den, helt plötsligt från typ ingen stans hade den dukt upp..
min första BRISTNING!!!!!!!!!!!!!!!!:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
gud ja ville bara slänga mig ner på golvet och stor böla!!
men som tur va, om de nu finns nån tur i detta, så va den liten,
den syns knappt, den va itne alls lila eller så utan den va kanske 2cm och jätte ljus
så man tänker inte på den så mycket men endå, de e en bristning...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0