JIPPI:):):):):)

FÖR JA HAR TAGIT KÖRKORT, FÖR JA HAR TAGIT KÖRKORT, FÖR JA HAR TAGIT KÖÖÖÖÖRKOOOOOORT..
FY FAN VA JA E BRA,  FY FAN VA JA E BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D:D:D:D:D:D:D:D


haha ja idag så tog ja äntligen mitt körkort, så glad ja blev:)
de gick inte ens speciellt bra på uppkörningen men tydligen tillräckligt bra för att få godkänt!
så när ja hade kört upp så stack ja hem, och så tog vi bilen så körde ja , jim och koffe till shell
å tanka å så kom milla åxå så körde vi 4 till burlöv och käka mc och så lämna ja jim hos kalle,
den stack ja milla å koffe till bjärred å handla potatis och så åkte ja å koffe till farmor å farfar
och fikade:) farmor va helt över lycklig:P
nu e ja hemma, va tvungen att gå ut med tyson, får se va som händer sen..

JA E SÅ LYCKLIG!!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Emy

grattis:)

2009-05-29 @ 13:52:26
URL: http://emyforsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0