hemska natt..

hade e en riktigt dryg natt i natt, kundei nte somna förän vid 2,
låg och tänkte på allt som hade hänt under dagen, på allt
milla hade sagt, framförallt en mening som hon sa; gör nått åt de då.
kunde inte släppa de utan låg och fundera på hur ja ska kunna göra saker bättre..
när ja väl somna så fick ja inte sova så länge18 minuter i 5 vaknade jag och kunde
inte somna om. så ja satte mig på ballkongen med en stor kopp tee och tittade på
mitt syren tträd som ja planterade för några år sen. måste ha somnat till en liten stund för vid 7
kom pappa upp och undra va ja gjorde:P

idag ska ja till körskolan och efter de till stugan och försöka fixa köket.
har massor ja borde göra men ja orkar helt enkelt inte idag, skulle ja
få ork till något så e de väl att försöka laga punkteringen ppå min cyckel,
men de e på bak däcket och ja har aldrig lagat punktering för så ja undrar
om ja kanske bara gör de värre genom att försöka:P


Kommentarer
Milla

Just det! (: du som alltid har varit så stark o det är du fortfarande du o bebisen kommer i första hand.<3

2009-05-14 @ 09:02:23
Svar

Tack! de e inte svårt att förstå varför du e min bästa vän!

2009-05-14 @ 12:44:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0