Halkan, hemlis..

nu e ja hemma en snabbis, de gick jätte bra på halkan:)
de va jätte kul, dess utom va min handledare jätte snäll och lät mig
slippa vissa saker och göra vissa saker i lägre hastighet iochmed
bebisen i magen, så ja slapp tex att tvär nita bromsen i 70km.
ja fick göra de i 50 i stället och nättare med bromsen i 70.
pappa ska ju åka idag, så ja ville åka hem om innan min körlektion och va
lite med både pappa och jim, han ska ju åxå åka snart, dess utom ska han dissa mig inatt:(
glömde förresten säga att min lilla älskling lovade mig en sak igår som gjorde mig
jätte jätte jätte glad:D fast ja säger itne vad, de e en hemlis mellan oss<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0