God morgon!

idag e de byggardag i familjen andreasson.
jar ha precis väckt alla andra i huset och nu ska vi snart åka
till stugan och bygga om hela hallen. ska försöka fota så ni kan få se hur
mycket de verkligen esom ska göras idag:P
kl 14,00 ska ja va hos göran och bryta färg till alla rummen i stugen,
inklusive utsidan. ska bli kul för då innebär de att vi snart e klara, nån vecka
till sen flyttar ja in:)

har inte sovit så bra inatt, har sovit dåligt i några veckor nu men i natt va riktigt jobbig.
har haft "mens värk" hela natten och dess utom har de regnat något fruktansvärt och
blåst stormvindar så ja har vaknat flera gången för ja trode att taket skulle flyga bort!!

nä nu ska vi åka, skriver mer sen:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0