God morgon!

God morgon!

idag e de hyffsat väder vilket gjorde de betydligt lättare att gå upp än förra veckan,
denna veckan e så full speckade med saker så ja hoppas vi får fint väder, allt
känns på nått sätt lättare då.

idag ska ja snart ta bussen till lund, ska till körskolan som vanligt, sen kl 2 ska ja
va hos nettan(min moster) på salongen och göra något nytt och skojsigt med mitt hår:P
när ja e hemma sen, typ vid 4 ska ja övningsköra med mamma och så ska vi till lenas
och handla mat och sånt till mitt marsvin så ja kan göra rent i hans bur.

såhär ser veckan ut:
Måndag- körskolan, frissan, övningsköra, handla, stugan
Tisdag- barnmorskan, ev körskolan, handla baby saker med milla:), stugan
Onsdag- körskolan, stugan, teori
Torsdag- körskolan=slutprov, första föräldrar mötet, stugan
Fredag- riskettan på körskolan, stugan, hämta sängen?

och ja ska försöka hinna fika med hanna, åka på utflyckt med annika
och så måste ja träffa niklas.. de blir lite tajt att hinna med allt men hellre mycke å göra
än ingenting alls att göra..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0