Fy bubblan!!

ja de säger ja bara, fy bubblan va de åska i natt,
vakna stax innan 3 av att de small jätte hägt, de tog mig inte lång tid
förän ja upptäkte att de som läk konstigt va min hund som låg in under min
säng och hyperväntilerade, han va liv rädd!!!
han skaka som bara den, hans kropp krampa, han kunde inte andras ordentligt
och han va liksom helt paralyserad, dess utom kissade han ner hela sig, mig
min säng och mitt golv.. ja fick panik, visste itne va ja skulle göra... men vid 20 över 4
kom de e n ny rejäl åsk skur så då blev han mer rädd så ja fick gå ner och som tur
va va mamma och pappa redan vakna, de hade åxå vaknat av åskan så vi gick upp
allihop, mamma, pappa, ja å jim och hänge tvätt, titta på tv å ja käkade lite så då blev
tyson lite lugnare när allt liksom va som vanligt på nått sätt, nu har de slutat åska, för typ 30
minuter sen, de regnar inte längre heller, men nu ska ja åka till körskolan, ska va där halv 7
ja ska ju göra halkan idag så de blir inte fler timmars sömn för min del,
hoppas ja kan göra mitt bästa fast natten har varit som den va och ja bara har fått sova typ 3 timmar,
men ja e väl så van vid de nu så de ska väl gå bra i allafall.
pappa åker på fotbolls kupp idag, han e itne hemma förän på söndag, jim åker på fredag och kommer
hem på söndag, så de blir inte mycke i stugan dessa kommande dagar, morfar ska åka till simrishamn
så de e typ bara ja å mamma hemma och  vi ska åka till ullared:P
jaja skriver väl mer i kväll..

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0