:)

hej allihop!
idag har ja vatt vaken sen halv 5:)
mamma, ja, koffe och emma har vatt på ullared och shoppat loss, ja handlade lite
kläder och lite saker till mitt köka och så men mest blev de massa baby ssaker,
nappar, nappflaskor, täcke, kudde, regnskydd till vagnen å massa mer..
allt som allt gick de ja handlade på för 1525 kr:P
hade en jätte trevlig dag där iallfall, men nu e ja lite små ledsen,
jim åkte ju till gtb idag:( kommer sakna honom jätte mycket men vi ar fått en massa
glada nyheter idag som bara kommer göra vårt förhållande bättre så de e ja iallalfall
jätte glad för!! nu ska ja ine gör så mycket mer idag, ska plugga lite men annars
ska ja mest ta de lugnt, bahöver en sån dag åxå känner ja.

<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0