:)

Underbar morgon..
så himmla skönt va de att gå ut med tyson i morse, de va jätte vermt och skönt
och de luktade mega gott:D
idag ska ja till körskolan, ska ta bussen dit om typ en timme, sen ska ja hem, till stugan,
plugga teori, träffa jim och förhoppningsvis färga håret igen.
ska lägga mig tidigt idag, har halkan i morgon och ska va på körskolan halv 7 på morgonen
så ja känner verkligen att de kan va bara att få sova några timmar så man e utvilad
och kan göra sitt bästa. mamma e hemma idag åxå, fast hon mår bättre nu men imed att hon
jobbar på dagis så får hon inte komma om hon inte har vatt frisk minst en dag innan
för annars finns de risk för att barnen blir smittade, så ja ska försöka övertala henne att
hämta mig på körskolan när ja e klar så ja slipper åka buss hem:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0