Dröm kåken

hej allihop.
nu har ja precis kommit hem, ska snart äta, och duscha men ja ville se gossip girl först:P
som ni börjar förstå så e min lilla stuga att helvetes projekt, rena "dröm kåken",
vi kallar stugan de, ni vet den filmen med björn skiffs(vet inte hur de stavas:P).
idag dök de upp mer problem i vanlig ordning och nu mäste vi göra om hela badrumsdelen,
de e säkert nu.. de kommer kosta så satans mycke så ja blir fan ledsen bara ja tänker på de..
och fukten som vi trode kom från taket kom viss från golvet åxå så vi måste nog gjuta om hela grunden:S

nu blir de mys till massor, med lala, chips och min älskling såklart<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0