Dagens Renovering

nu är vi äntligen hemma igen, efter mycket slit så har vi i allafall kommit en bit på vägen.
den nya dörren e uppe, förnstret i lillans rum e uppe och nu ska vi fixa panelen i morgon.
har fotat en massa på hur de såg ut när vi börja och hur de ser ut nu, när
vi slutade för dagen. ska ladda upp dem så fort ja hinner.

har vatt hos göran och fixat färgen åxå, de blev jätte bra men vi ska blanda om den rosa
som ska va i barn rummet, ja vill ha den väldigt gamaldagt och matt, den ska se mysit ut,
inte skrikig på nått sätt men den vi blandade upp idag blev lite för ljus så vi får skvätta i lite
mer pigment i den. annars e ja hel nöjd me färgerna. vi köppte golv åxå så nu börjar de närma
sig:) mäst även lägga in ett STORT TACK till alla ni som hjälper mig, pappa, mamma, lillebror,
farfar, jim men de största tacket måste gå till min morfar som utan någon skylldighet spenderar
all sin fritid och mycker mer därtill i min stuga, utan morfar hade ja aldrig fixat detta, vi hade inte vatt
halvvägs om inte han hade vatt där. han e där dag som natt, själv eller tillsammans med oss
spelar ingen roll. när ja kommer ner en dag så kan han ha vatt där kvällen innan och gjort en massa.
han har ju en egen nykel och den används verkligen flitit!! Enormt stort tack!!

nu är de dags att hoppa in i duschen, känner verkligen att de behövs:P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0