Burlöv center:)

hej allihop!
igår kväll åke ja och häma milla i bjärred hos hennes mamma,
så blev ja inbjuden på glass å JORDGUBBAR:)
va bara tvungen att säga de för de va så sjukt gott:P

nu ska ja snart åka oxh hämta milla så ska vi köra till burlöv center och shoppa lite,
sen kommer jim dit när han har vaknat, han har sovit hos kalle inatt å de e precis
bakom burlöv center så.. när han har kommit ska han å ja åka till malmö
till hans mamma, ska hämta baby bil stolen och jim skulle ha lite kläder å sånt.
sen ska vi hem, käka och hämta emma och sen bär de av tillbaks till malmö
för koffe ska spela match med a-laget få vi får ju åka å suporta honom lite:)
sen blir de sng bara en massa mys om de inte dyker upp något annat..

Älskar detta, älskar denna känslan, att duga till,
att va lycklig, att längta å ha presterat något bra..
tror inte saker och ting kan bli mycke bätte än
va de är just nu..!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0