BM mötet..

va hos BM och gjorde massa prover i dag, de gick bra.
jag har fortfarande inte värden som e helt hundraoch där va  fortfarande
lite spår av äggvita i urinen men de va inte värre än sist och ja har inte mått
sämre denna veckan så vi kör på som innan, fick en ny tid nästa vecka och
ska på mitt första föräldrar möte på torsdag så då ska vi kolla blodtrycket och
urninen snabbt då åxå. mest för att hålla koll på att inget blir sämre.

nu ska ja snart till stugan, väntar på pappa som kommerom ca 30 minuter
och då ska vi åka. e så trött på stugan nu, gör inget annat än att renovera där
men bra blir de och snart e vi äntligen klara så då kan man börja njuta lite av den i
ställt för att bara avsky den:P

de blev förresten inga baby saker idag.
milla å ja stack till max och käkade i stället:P
får handla i morgon i stället..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0