Bläää

God morgon, eller inte..

börja morgonen med att vakna vid 6 av en så enormt kraftig värk så ja trode ja skulle föda på plats,
de tog ett tag innan den släppte men de känndes som en hel evighet..
när den väl släppt å ja va påväg upp ur sängen så kände ja att de va nått konstigt med kroppen,
mådde itne som ja brukar och nä, mycke riktigt tog de 2 sec sen spydde ja ner hela toalett golvet..
nu känns de lite bättre, tror att kaoppen protistera lite emot att ja ansträngde mig rätt hårt igår,
dess utom å ja inte så bra som ja borde heller så nu har ja käkat lite, druckit en del och de
börjar kännas bättre nu, får hoppas de itne blir något mer..
vilket fall som ska ja till stugan snart, måste verkligen ner och jobba lite så vi kan bli klara!

skriver mer i kväll..
 ps, ska nog hämta min spjälsng idag:D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0