Stugan, värkar, Stolt!!

hejsn.
idag vakna ja tidigt, hade maga massa värkar i natt så ja låg och ålade mig i sängen
och viste itne var ja skulle ta vägen, efter typ två timmar låste jim fast mig mellan sina
ben och sina armar och låg och andades i mitt öra så ja kunde somna.
vet inte vad jag hade gjort utan dig baby, ditt stöd betyder så mycket mer än du förstår.
vi stack till stugan vid 8 och vi fick gjort en hel del idag, ja målade dörrkarmarna å listerna en gång till,
morfar mlade resten av vardagsrummet så nu e de åxå klart, jim å mamma rev väggen mellan
hallen och toan och sen la vi golv och satte upp bården i baby rummet. dess utom han ja med att
måla köks lyckorna och sätta bård i köket åxå. vi ska göra lite till i morgon och förhoppningsvis
ska ja å älsk köpa möbler i nästa vekca så vi kan flytta in så smått veckan efter:)
när vi va klara vid 2 tiden stack vi å hanlda Bk och sen stressa vi i oss maten och snabbt in i duschen
sen bar de av till ip för lilelbror skulle spela med a-laget kl 3, han skulle spela från start för första
gången i a-laget så vi ville ju se från början. när de va ca 20 minuter kvar av matchen låg lödde
under med 2-0 och va händer då, jo lillebror gör mål:D:D:D!!!!!!!!!
sen när de typ va 3 min kvar på övertiden så gör de ettt mål till så matchen sluta 2-2.
lillebror blev utsädd till matchens bästa spelare och fick ett fint pris, snacka om att han va överlycklig.
alla klappade om honom och berömde honom jätte mycket. tänka sig, 4 mål på 4 matcher och 2 assist.
han e verkligen inne i ett bra stimm just nu. när matchen va slut körde ja jim till möller i bunkeflo,
de skulle glo på sverige matchen å sen skulle de gå ut. så för min del blir de bara en lugn och skön
hemma kväll, de behövs verklingen, har haft värkar hela dagen..


här kommer lite bilder på hur de ser ut i stugan nu, de e på stora rummet, baby rummet((bården å golvet åxå))
sen e de på hallen och toan. en bild på köket och en i mitt sovrum.

                             


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0