onsdag, bm rapport..

hej allihop!

när ja vakna idag så förväntade ja mig regn men än så länge e de faktiskt hyffsat väder,
idag ska ja inte göra allt för mycket, ska rings soc nu å tjata om bidrag å skit, sen
ska ja försöka få med koffe ut å göra något så han inte e så ledsen,
sen vid 14 så ska ja ha de sista mamma mötet.. jim e å jobbar hos min moster
så han kommer hit sen när han e klar, då ska vi bara mysa å planera lite inför flytten
och förlossningen och sånt, igår när ja va hos bm så ändrade vi så att jim numera är
min närmase anhörig på pappret så om de skulle häna mig något så ringer de till
honom först, tror han blev lite stolt faktiskt:P
hade rätt svårt att somna igår, hade ångest..de va riktigt jobbigt, de va inte som vanligt
som när ja e rädd å så utan nu va de ångest pga vikten och de e något ja inte kan
ändra på som de e så de va lite svårt att acceptera faktiskt..

nu ska ja göra mig i ordning så ja kommer iväg nån gång.
skriver nog mer i kväll efter mamma mötet..

å just de, va ju hos bm igår, de gick bra.
hade dock högt blodtryck så ja fick en extra tid igen nästa vecka.
ja vägde 88.4 kilo och hade ett sf mått på 35 cm
vilket e bra mycke över kurvan så de va högt.
bebisen hade ett hjärt slag på 130.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0