uppdatering:)

hej allihop!
nu har de gått några dagar sen ja skrev sist, har hänt en hel del:)
i torsdags så va ja med kim,kenny,kevin,diana å michell å handla pressent till milla,
de va en trevlig dag, känns kul att få göra lite saker å kunna va med mina vänner.
natten mellan torsdag å fredag vaknade jag 01.24 och kunde inte somna om,
va vaken hela natten å vid 7 tiden gick ja in i duschen sen ut med tyson sen körde
ja hem till diana å drack kaffe å åt frukost. vid 10 tiden hämtade jag en fortfarande,
väldigt full jim inne i lund. han hade vatt ute hela natten å va verkligen inte
nykter när ja kom å hämta honom, men vi åkte till kävlinge å lämna ett brev, sen körde
vi till center syd å handlade, sen körde vi hen å gjorde oss i ordning å så kom ja på att
ja inte hade något att ha på mig så vi fick åkatill center syd snabbt igen å handla helt nya
kläder till mig:P vi skulle upp till kim så ja fick byta om där. vi va hos kim till typ kvart i 5
sen tog ja kim, michell, kenny å älle i bilen så körde vi å mötte upp diana, ulla å kevins,
så bar de av till milla, hon tog studneten, GRATTIS!!
vi va där å käkade, å snacka lite å så, sen åkte vi vidare till thom. alla åkte dit å de va jätte trevligt,
hade en jätte trevlig dag/kväll tillsammans med alla vännrna. vid 12 tiden åkte ja å jim, michell,
å kenny hem, ja va helt slut eftersom ja inte hade sovit något natten innnan.
har sovit ut idag, behövde verkligen de, känner mig mycke bättre idag:)

idag ska ja å jim käka middag med krille å milla tror ja:P
jim å krille bestämde något om middag i går kväll men de va ju inte så nyktra så
ja vet itne hur de blir med den saken:P
jim sover iallfall forfarande å när han har vaknat ska vi käka lite sen få vi se hur de blir.
de blir i allafall en lugn dag skulle ja tro för vi ska ju jobba i stugan i morgon.

har dess utom ÄNTLIGEN fått en tid till ultraljud:D
nu på onsdag den 17nde kl 14,00 ska ja dit,
längtar så himmla mycket efter att få se henne igen, min lilla prinsessa<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0