Simrishamn med kärleken<3

         

idag va ja ¨älsklingen i simrishamn, vi parkerade vi vårt hus, sen gick vi ner till
stranden och gick längs havet tills vi kom till hamnen så köpte vi glass
å sen gick vi upp genom stan till huse ifan så körde vi standvägen hem,
vi stanna å käkade å kolla på hus i ystad så de tog typ lite mer än 2 timmar
att köra hem men de va jätte mysigt:) sen släppte ja jim i burlös hos kalle
å så fick ja ett ur gulligt sms när ja va påväg hem:D
älskar dig så mycket jim, e så glad att ja har dig i mitt liv igen, vi har de så
jävla bara tillsammans, de kan ingenting ändra på!!
har haft en helt underbar dag idag, å nu skaj a bara mysa med min lilla vovve
för de e bara han å ja hemma, å så skaj a laga mat sen ska ja titta på tv,
de blir en tidig kväll i kväll, ska göra lite ärenden i morgon och sen ska
ja va hos BM kl 15,00 så de måste va klart innan de..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0