uppdatering..

hej alla!
ledsen för den dåliga uppdateringen, har inte haft ork i kroppen till någonting..
har gjort lite roliga saker dock.
jag va ju blnd annat på ultraljud i onsdags, de va så skönt att få se min lilla sessa där i magen:)
hon hade massa hår på huvudet och mina läppar:P
och som misstänkt e de ingen liten tös ja har i magen inte, utan hon vägde 3,5 kilo redan.
planerad födelsevikt är runt 4,3-4,4 kilo.
hon va frisk i övrigt och de kunde inte hitta något som skulle komplicera på nått sätt, så de va jätte
skönt att få höra.  jag har myst jättte mycket med jim nu de senaste dagarna åxå. de blir bara bättre å bättre
mellan oss hela tiden å de känns så underbart att ha honom hos mig hela tiden, han ger mig så
stort stöd i allt ja gör, utan de hade de vatt omöjligt för mig att klara vissa saker.
i fredags åkte vi ju till göteborg, till stugan, vi skulle fira midsommar som vanligt:)
ja å jim körde upp själv med tyson å mamma,pappa,koffe å emma körde den andra bilen.
hade en jätte trevlig dag/kväll/natt å nådde förhållandevis bra. vi körde hennifrån vid halv 9 så ja va lite trött fram
mot natten så vid 1 tiden gick vi upp å la oss, då hade de flesta åxå gått å lagt sig. tyvärr sov ja jätte dåligt för ja å jim
delade säng, han snarka som bara den å sängen va bara 80cm bred!!!!:O
så efter nån timme gav ja upp å skulle försöka klättra upp i ovanvångings sängen, de gick men de tog ca10 minuter.
har så ont i hela kroppen å magen så ja kan verkligen inte göra vissa fysiska saker längre å klättra i sängar
va deffenitift en sak ja borde avstått men en då.
på lördagen så skulle jim åka hem, han skulle passa kalles hundar å tanken va att han skulle ta tåget
men ja mådde inte 100 så ja bestämde mig för att ja åxå skulle åka hem, så vid 4 tiden körde ja å jim hem, ja tog med
mig tyson hem så ja skulle slippa va ensam. käkade middag med jim i kalles lägenhet, som förresten e assss fin,
å sen tittade vi på film å vid 11 tiden körde ja hem, gick natt rundan med tyson sen skulle ja sova.
har sovit jätte oroligt i natt, har hadt en dö konstig kännsla i kroppen hala dagen i går och den sitter fortfarande
kvar idag, tror de e mycket som händer nu, bebisen vill ju ut å ja e rädd och nervös eftersom allt inte e klart än
och mest ledsen e ja nog för jims resa..de känns piss att han ska åka bort..
idag kommer resen av familjen hem, får se vad som händer under dagen men nu ska ja iallafall vila lite..
((bilder kommer från midsommar))


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0