UNDERBART:)

hallå!
hoppas ni har haft en underbar morgon, de har iallfall ja:)
vakna tidigt som attans typ vid 5 pga att de ösregnade på mitt fönster,
fast de va jätte mysigt, ja kröp närmare jim in underhans täcke å så mös vi
i flera timmar fram tills 9 för då skulle jim börja jobba, trots 4 timmars intensivt
kelande så blev ja ledsen när han skulle gå, ville mysa mer:P
men han varedan sen till jobb, somtur är så e de ju hos min moster så de gör inget
om han kommer 10 minuter senare eller så..
när jim gick så kravlade ja mig upp ur sängen å gick ut med tyson, hittade en hund mitt i
allt som följde efter mig å tyson i en hel evighet och efer ett tags letande hittade ja hans ägare,
hon satt inne i sitt hus i lugnan ro å drack kaffe och hade inte ens reagerat på att hennes
hund hade vandrat iväg:P men de löste sig tillsist, tyson e ju så snäll så de va inga problem,
de spang å lekte å så fick ja sätta kopplet på den andra hunden i stället för den lyssna ju inte
på va ja snacka om:P så nu har ja precis komit hem, missa telefontiden med soc pga den
jäkla hunden men de e ok, dagens goda gärning e gjord nu iallafall:P får ringa å fixa de
nån annan dag i stället, e på så bra humär just nu så ja orkar itne bry mig faktiskt:)

idag ska ja handla, ska till baby proffsen i malmö, sen ska ja köpa de sista till mamma väskan,
hämta färg hos min moster, sen ska ja till stugan å jobba lite.. jim kommer när han har slutat
så får se om de blir långvarigt i sugan eller om han e trött efter jobb å vill hem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0