Tjenixen..

hejsan!
vaknade vid 9 idag, så skönt att få sova ut för en gångs skull,
sen vid 10 stack ja till bygg max å köpte saker tillstugan, körde dit och dumpade allt
sen åkte ja hem till kim och så stack han å ja å valpen till lund,
jag tog foto till körkortet som va skit fult:S sen åkte vi till sjöarna med hundarna,
tyson bara älskade de å sprang ch lekte med alla hundar han hittade å simmade
en jäkla massa:P sen vid 1 stack vi hem och hämta milla å lämna tyson så drog vi å käka,
sen vid 3 skulle ja va hos bm, milla följde med och lyssna på hjärtat:)
å så skulle ja ställa mig på vågen, de va hämskt, fick riktig ångest..
vet itne hur ja ska kunna komma tillbaks till min normal vikt igen..
jim bara säger att de e ok eftersom attj a e gravid och att man går upp mycke då
men ja känner mig jätte ful å typ motbjudande, känner mig inte alls som mig själv..
även om ja vet att de e pga de finase i hela världen så känns de jobbigt..
måste göra något åt de, känner vekligen att ja vill itne se ut såhär..
så fort bebisen e född så blir de hård träning för mig för ja kan inte se ut såhär..
nu ska ja inte göra så mycket, ska nog till stugan en sväng men annars har ja inget planera.

snälla lillebror sluta gråta, jag vet att de gör ont men de blir bätte ja lovar!
hon förtjänar inte dig, de finns så många fler, alla ska vi gå igenom detta,
hade gjort vad som för att bespara dig detta men de går inte, de enda ja
kan säga e att de kommer flr, de kommer bli bättre, bara håll ut!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0