Söndag.

God morgon!
hade mys med mig själv igrå, tittade på vad kvinnor vill ha, den gick på 4an så de fick bli den.
när filmen va slut somna ja och fick sva typ max en timme sen ringde jim,
sen snacka vi från oc till fram tills halv 3 för då va han äntligen hemma hos sin mamma..
han skulle egentligen jobbat idag men de verkar inte bli så utan förmodligen ska vi hitta
på något i stället, vi måste köpa möbler och så ju så antagligen kanske vi åker och tittat på
lite sånt idag, de e ju så tråkigt väder och i morgon e de ju jannas student och på tisdag ska vi lägga
innertaket i stugan så de e lite ont om tid nästa vecka.. ska till BM på måndag åxå pga mitt satans
blodtryck, de e skyhögr hela tiden så de vill ha extra koll p mig, framförallt nu när förlossningen närmar
sig med stora steg, måste hinna med att snacka med N i nästa vecka åxå, måste reda ut hur
allt ska fungera och så nu den förata tiden och messa med papper och skit..

nu ska ja käka upp min frukost, nyponsoppa, k-special och en verum hälso-drick-yoggi.
kan typ inte "äta" eller tugga massa bröd och sånt, de får inteplatsi magen längre så de
ända som går ner e mat i flytande format:) sen ska ja duscha och göra mig iordning,
ska kolla om ja hittar en barnvagn åxå, ja har ju den ja fick av camilla men de finns bara en
ligg del till den så måste hitta en med ligg och sitt funktion, gärna en liten sak som ja kan ha med
mig i bilden så kan ja använda den andra hemma.

Puss!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0