sköna känslor

hejsan!

hade en mys dag igår, va i stugan hela dagen å gjorde i ordning sakerna.
vid 4 tiden stack ja å hämta milla å rasse på centersyd så körde vi hem till mig
så ja kunde byta om, sen hämta vi kenny så körde vi hem till rasse i bjärred.
vi grillade å de kom fler folk så de va jätte trevligt, väckte en massa gamla minnen,
känndes faktiskt kul att få uppleva den kännslan igen.
vid halv 11 körde ja till malmö för att hämta pappa, lillebror å jim,
de hade vatt på fotboll. när ja kom hem så decka ja direkt, va mega trött..

idag ska ja nog va med milla, vi ska njuta av solen e de tänkt:)
har vatt rätt mycke med henne nu de senaste dagarna, känns skönt att ha en så bra
vän som faktiskt e presis som innan fast ja nu e gravid, där e ingenting som har förändrats
i vår vännskap å de e sjukt skönt<3
nu ska ja iallfall upp å pussa lite till på jim, får se va han har för planer för dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0