Shopping:)

nu har ja precis kommit hem ifrån lund, va där med lille bror så han inte skulle
deppa ihop i sin ensamhet här hemma.
bi började på media markt, sen nova, sen stan.
ja har gjort/beställt jims present nu, den kommer bli kanon fin, hoppas han gillar den,
fast de vet ja att han kommer göra, han kommer älska den!!
sen köpte ja en skötväska på babyproffsen, den va jätte billig, den va på rea
och kostade bara 295kr. sen e svart så den passar till alla vagnar å så, den vagnen
ja kommer ha i början e ju marin blå och vit så den svarta blir snyggast till,
måste skaffa en ny vagn sen för liggdelen är den enda som finns till den vagnen
så när lillan har börjat bli några månader så får ja skaffa en annan vagn och
då passar ju endå skötväskan till vilken vagn som hällst, smart tänkt av mig:)
((ska lägga ut en bild på sen sen)), sen köppte ja skor, dock itne till mig,
utan till lillebror, de blev ett par låga convers som han ville ha så va gör inte ja
jo ja blir 600kr fattigare fast de va de värt, han ville ha dem och ja fick se han lee
för en stund och de kan inga pengar i världen ersätta..
sen käkade vi vars en fallafell å så körde vi in om och hälsade på jim när han jjobba.
nu ska ja snart sticka igen, ska ju va på mamma möte vid 14 tiden.

Älskar dig så!!


Kommentarer
Hanna & Ebba

Vilken fin mage!!

Ja, var uppmärksam om du har mycket värkar... jag hade en bakterie någonstans i urinen eller i livmodern(kommer inte ihåg).. jag fick äta antibiotika i flera veckor så att de inte skulle sätta igång det!

Hade jag varit du.. så föd henne nu ;) Nu är hon så liten och det går smidigt!! Vi fick ligga en vecka på Neonatal och Ebba är född i vecka 34+3. Sex ska man inte ha heller, det vet du va? Sperman innehåller ett "medel" som används när man ska bli igång satt ;)

Hoppas allt är bra!

PS. När du ammar sen(om du ska det) så går man ner SUPER mycket i vikt, och snabbt! Det är den bästa bantningen efter ;)

2009-06-03 @ 20:12:49
URL: http://uncertain.blogg.se/
svar

haha Tack!

ja går hos BM varje vecka nu istället för var annan, för att de ska hålla koll på allt med värkarna å så, de känns rätt tryggt som de e nu, ja e ju i vecka 34 nu så hon kan ju titta ut egentligen när som nu:P haha de där med sex va ju lite värre, de visste ja faktiskt inte:P ja jag ska amma, (om allt nu funkar som de ska) så då får vi hoppas att de ger effekt på vikten på mig åxå!!!!

kommer få panik om ja inte kan få en "normal" kroppsbyggnad igen, ja har ju aldrig vatt pinna smal men ja vill iallafall ner till typ 65-70 kilo igen. då hade ja vatt nöjd:)

2009-06-04 @ 10:03:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0