Perfekt!

hallåjj..
hade en helt underbar dag igår, först den perfekta morgonen sen ringde jim vid 10
å sa att han inte ksulle jbba för stenen hade itne kommit så han kom hem tidigare,
så vid 11 körde vi till malmö, sa hej till hans mamma å så åkte vi till baby profften å
hämta min baby box å sen körde vi till centersyd och käkade lunch och handlade blöjor
och lite sånt smått.. tittade på en kläning till mig som ja kan ha på studentfesten på måndag,
jims syster tar studenten då så ja vill ju gärna kunna känna mig lite fin:)
sen åkte vi till stugan, rev lite på toaletten och så målade vi de sista i stora rummet och alla
listerna inne i sovrumet:) de blev jätte fint fast allt ska målas en gång till så såg man verkligen
skillnaden efter första målningen. vi va hemma vid 8 och då käkade vi potatis bullar, bacon och
lingonsylt sen hoppade vi ner i sängen och tittade på tv, fast ja decka vid halv 11:P

i morse försov jim sig lite igen, men bara 10 minuter, nu har ja vatt ute med tyson och käkat
frukost och funderat lite på födseln och allt dedär som hör till. ska snart komma i kläder
och köra till lund för att köpa en öron termometer och lite baby kläder:)
ikväll får vi se om de blir jubbbbb i stugan eller va de blir..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0