Nu e de bra igen:)

hej:)
idag e den en bra dag i mitt liv, va ju helt nere i går men efter ja hade vatt
hos tnadläkaren så träffa ja annika, vi åkte till stugan å käka räk sallad å snacka
en jäkla massa om allt, å de va så jävla skönt, att kunna prata med någon som förstår
och att kunna känna sig så bekväm att man kan säga exakt allt man känner..
när vi satt där ute så hade ja glömt telefonen inne i huset, så när ja kom in hade ja typ
12 missade samtal å 5 sms från jim, på typ 20 minuter:P
han ville säga förlåt för de som hade hänt å han va jätte gullig, de va precis va ja ville så
ja blev jätte glad. kännde så skönt att han kunde be om ursäkt å att han verkligen kunde
prata om de som hade hänt och att han själv kunde säga förlåt. så efter ja träffat annika
så åkte ja till mamlö å hämta jim så åkte vi å kolla lite affärer å sen åkte vi hem,käkade och
sen kröp vi ner i sängen och mös i flera timmar å tittade på tv.

idag så skulle jim jobba å ja skulle byta däck på bilen, hade ingen aning om hur de gick till
så kim fick förlja med mig dig kl 10:P så va de nått som va fel så ja skulle dit igen i morgon och
lämna bilen över dagen så skulle de fixa de till mig. käkade lunch hemma hos kim sen, han gjorde
jätte goda panbiffar å nypotatis å en jätte god sås:) nu e ja bara hem om å vänder, ska ut med tyson
sen ska ja till center syd me kim å några till å köpa student pressent till milla:)
ikväll e de fotbolls kväll här hemma så ja lär väl få underhålla mig själv.
men ja får i allfall somna med min älskling, de betyder mycke<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0