min tisdag

hallå allihop!

idag vaknade ja tidigt, va hos diana vid halv nio å så njöt vi av solen.
va gjorde lite små ärenden, bla lämna å hämta kenny på jobb.
sen började vi röja i trädgården å de blev nån runda till tippen, fast ja
kunde ju inte göra så mycket men kim å mikael å diana å kenny slet så att ja blev
trött bara av att se på dem:P de har ju vatt så gräsligt varmt idag, älskar värmen
å sommaren men de e itne kul att va hög gravid i detta vädret, de e bara 1½ vecka
kvar tills bebisken ska komma å de kan jasäga er, de känns!
 vid halv 4 kom jim hem, vi käka på bk å sen har vi vatt å handlat matvaror å blöjor:P
nu har ja lämnat jim på ip, de e a-lags match å han + resten av familjen skulle kolla
men ja orkade verkligen inte så ja åkte hem igen, kände att ja behövde lite ensamtid.

imorgon ska ja å jim ha en mys dag, en dag då de bara e han å ja, vi gör de vi själv vill
å vi käkar gott å mysen en massa, de e viktigt för mig/ossa tt ta den tiden till varandra åxå.
förmodligen blir de lunch på rsturangen vi käka på när vi förlova oss å så massa mys i stan
eller så blir de picknick på stranden på vår hemliga plats. beror på vädret å så..
men i vilket fall som hälst så e de viktiga att vi e tillsammans å de kan vi va varsomhällst.
sen på eftermiddagen ska vi nog till stugan å jobba lite, men vi fårse när pappa har tid..

just nu åskar de en masas ute, så tyson e liv rädd:(
ska krypa upp isängen med honom nu å försöka lugna ner honom lite..
de gör ont i hela hjärtat när ja ser honom såhär!!!!


Kommentarer
amelie

Oj oj snart dags att föda !! Lycka till och lägg sen gärna upp nån bild på din blivande dotter =)

2009-07-01 @ 11:43:49
URL: http://ameliesliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0