massa mys å dåligt blodsocker.

Hej alla läsare!

har haft en slappe helj, ska erkänna att den va välbehövd!
igår så va ja å älskbara hemma å mös, tittade på film, rasmus på luffen:P
sen gick vi en rundam ed tyson, efter de cykla vi till lilla ica men hitta inte de vi ville
ha så vi cykla till maxi i stället, sen hem å laga met, de blev köt med bakpotatis å sallad
sen gick vi upp i sängen igen å tittade på rocky å käka gottis:)
somna vid 12 i jims famn, de va en helt underbart mysig dag, ingen stress, inga krav,
bara mjukisar å massa mys å njut:)
idag vaknade vi vid halv 9 så då åkte vi till stugan, nu händer de sanrt, nu e den äntligen snart klar!!:D
de e ju toan å hallen kvar men de kan vi göra medans vi bor där så nu i veckan ska vi köpa alla
möbler å saker sen efter midsonnar heljen ska vi flytta in:)
jim åker utomlands den 24de å e borta en vecka men när han kommer hem så flyttar vi in på riktigt,
på heltid.. de ska bli kul, men fy va nervös ja e!! hoppas allt går bra men så länge ja har jim
så vet ja att ja klarat allt å de e de viktigaste, att ja har tron på att detta kommer bli så bra som ja hoppats på.
efter vi va klra i stugan så åkte vi hem, duscha snabbt den lämna ja jim på center syd, han skulle möta kalle
å så skulle de spela hela natten. sen kördej a koffe till torp å sen åkte ja hem till kim.
vi stack bort till kenny å grilla, de va nice, vänner, sol, grillat.. kan knappt bli bättre..
nu ska ja snart titta på film, ska försöka somna tidigt idag, e verkligen trött, har haft jätte lågt blodsocker
hela heljen å de tar verkligen på en, känner mig trött å svimmfärdig plus att ja e törstig konstant..

hoppas alla får uppleva en sån kärlek som vi har baby, de finns inget bättre!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0