Måndag:)

idag ska ja åka till BM kl 8 och lämna ett urinprov, de ska ja göra varje vecka nu,
bara för att de ska hålla koll på att de itne blir nån inflamation eller något
nu när ja har så mycket värkar.. sen efter de ska ja köra till skolan,
ska hämta mina böcker och lämna tillbaks mitt skåp, passar på att göra de
idag för de e projekt vecka i skolan nu, så alla e itne på skolan..
sen efter de typ vid 9 ska ja hämta jim i arlöv, han har nannat hos kalle..
vi ska åka på utflyckt idag, bara han å ja, mysa lite:)
måste dock va hemma igen i lödde senaaast halv 4 för då ska mamam ha bilen..

detta ser ut att bli en hyffsat lugn vecka, ska till BM i mogen och har
mamma möta på onsdag men annars inget planerat, känns skönt faktiskt i och med
att ja har gjort så mycke varje dag nu i flera veckor så kan de va skönt att bara få
varva ner och bara va lite, ska försöka att fika lite, njuta av de fina vädret, umgås
å bara få va och göra de ja vill:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0