Krävande..

god morgon allihop!
idag e en sån halv jobbig dag, som kräver en hel del av en.
hade såna värkar i går kväll att ja grät, sov från och till hela natten och stackars
jim fick stå ut med en hel del gnäll å tårar, värkarna slutade vid 4 tiden i morse och
sen kunde ja få sova nån timme, höll om jim så hårt att ja har ont i armarna, va faktiskt
rädd igår, de känndes väldigt konstigt och de va jobbigt att inte ha kontroll..
ska fixa iordning lite här hemma idag hade ja tänkt, packa lite saker å så, sen
ska ja va hos BM halv 3 och efter de e de snabbt hem och göra sig i ordning för vid 4 ska
ja å jim kära till lund, han syster tar studenten å går ut halv 6 så vi ska va där då.
sen ska ja nog hem igen för jim ska till nån brud i flyinge sen ska han till lokalen där janna
e men ja vill inte va i lokalen utan jim, känner liksom typ ingen i hans släckt så de känns inte
så kul att sitta ensam i ett hörn och vänta på jim. dess utom ska jim med janna ut sen och ja
känner inte att ja klarar av de med tanke på bebisen..

skriver mer i kväll när ja kommer hem..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0