HEMSKT!!!!!!!!

går dagen va hemsk, natten va fan ennu värre och denna dagen i värst..
blev så sårad i natt så de finns inte, de ända ja gjorde igår va att finnas å ställa upp
och så råkade ja säga den hemska meningen "ja han e snäll!" med den meningen,
med ordet snäll så blev de verkligen kaos, katastrof å en jävla massa tårar.
sov mellan 5 å 7 i morse, annars kundej ai nte komma till ro, va bara så ledsen..
vet itne var vi står längre, hatar sig när du dricker, klarar inte av de svinet du blir då!

ska till tandläkaren nu, hade helt glömt de, mamma på minnde mig vid 8 i morse å de va
en jäkla tur för annars hade ja aldrig komit på att ja skulle dit.
efter de ska ja en sväng ner om center syd å sen ska ja luncha med annika..
vill inte göra så mycket mer, mår v erkligen skit idag, har itne kännt mig så utnytjad,
värdelös, ivägen, som ja gjorde igår och i natt, de tar så mycket på mig just nu så ja
orkar verkligen inte göra något, orkar inte va trevlig å låssas som om allt e ok..


Kommentarer
Jenny Andreasson

Hur är det gumman? Vad har hänt?? Blir orolig när du skriver så. Vill dig bara väl. Hoppas att allt bir bättre snart. Tänker på dig mycket!!!!!!

Jag finns alltid här om du behöver mig.

puss och kram jenny

2009-06-09 @ 20:49:48
URL: http://www.jennyssida.zoomin.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0