Heljen..

god morgon allihop!!
sorry för den dåliga uppdateringen, har harft massor att göra:)

i fedes va ja ju i malmö och tittade på fotboll, min lillebror kviterade matchen så  han va
överlycklig och ja va mega stolt, sen körde vi hem, och precis när vi kom hem reingde pappa
å ville att ja skulle hämta dem så de va bara till att åka tillbaks till malmö igen.
hämtade dess utom baby stolen hos jims mamma, den e jätte fin:)
ska lägga upp en bild på den åxå!

gick upp tidigt i lördags för att byta taket, ((bilder kommer)).
jim å pappa å koffe å farfar va jätte duktiga å jobbade på men vi va endå inte klara förän
vid 7 tiden och efter de va ja så tröttt att ja orkade itne göra någo utan vi mös hemma
och tittade på robinson finalen.

sen va de upp tidigt igen på söndagen, ner till stugan för att göra resten på taket, jim å papa
jobbade på å sen vid halv 12 körde ja till torp å hämta koffe så han åxå kunde hjälpa till.
va klara vid 6 tiden men de e fortfarande lite kvar att göra som vi får ta i morgon för idag kan
vi inte, tiden räcker inte till.. ja målade dess utom tv hörnan nu i heljen och den blev jätte bra:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0