Gryta med ris:)

Lagade jätte god mat idag, de blev gryta med ris.
kykling,hela championer, bacon, oliver, lök, vitlök å massa grädde!!
de va jäte gott och väldrigt uppskattat av jim:)
han kom hem nu vid 6 tiden så käkade vi å nu tittar "vi" på fotboll, han tittar
å ja lallar med datan e nog ett mer ärligt uttryck:P
ska duscha å sen hoppa ner i sängen och mysa lite, ska försöka somna tidigt idag,
ska lämna bilen på verksta i morgon och sen handla med kim å hämta jims pressent,
sen shoppa kläder till på fredag å massa annat, så de e en krävande dag..

nä nu ska ja mysa lite med min kära,
älskar dig så mycket jim, du betyder otroligt mycke,
att du finns där å stöttar mig, att du säger att du e stolt över mig,
att du stöttar och hjälper mig, de betyder allt<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0