Grillning å värkar

hej!
nu har ja precis kommit hem, vi har vatt i stugan hela dagen,
ja har vatt å handlat så ja kan se på tv å så köpte ja skor till jim å lite saker till trädgården.
sen när ja kom tillbaks hade farmor å farfar kommit så vi gick å små pilla med lite
å mamma å farfar byggde upp garderoben, pappa å jim jodda i hallen/badrummet.
vid 4 iden kom vi på att vi ville grilla så ja tog med mig farmor till maxi så fick vi köpa en
grill åxå för en sån hade ja inte i stugan:P
vi gjorde kyckling spett å massa grillade grönsaker, sen hade vi ny potatis å så gjorde ja egen
avocado röra:) sen till efterrätt käka vi glass.

i morgon ska jim åka hem, ja ska på möte kl 2 å sen ska ja försöka handla lite saker till stugan.
ska kanske träffa kim en sväng åxå. på tisdag e de barnmorskemöte.
bebisen e så otroligt stark nu, känner henne inte lika ofta som innan pga att de e mindre plats
men fy va de gör ont när hon trycker med fötterna på revbenen å huvet neråt i bäckenet.
hon e ju så pass stor nu, skulle tippa på att hon väger ca 4 kilo nu, min lilla heffa klump:P
annars så mår ja fakiskt gansek bra, mornarna e värst för då  verker de i hela kroppen, de e
bara för att hon jobbar som fasen unde nätterna å på morgonen så e ja öm i bäckenet å ljumskarna
men de ger med sig lite efter nån timmer eller så, de känns ju fortfarande men de e itne så extremt
smärtsamt som på morgonen. i natt vakna ja flera gånger å bara skrek av ren paniks å ont de gjorde,
har haft kraftigare å  kraftigare känningar å värkar nu de senaste dagarna å i går va värst hittills.

nu ska ja gå i duschen sen ska ja mysa med jim, älskar dig baby<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0