:(

nu e ja hemma, har vatt hos BM och de gick bra, hade ett ok blodtryck och bebisen
verka ha de bra i magen.. kom hem, försökte göra mig så fin som ja kan..
tycker itne om att göra mig i ordning längre, blir inte 20kilo lättare med smink..
men ja gjorde så gott ja kunde, klädde på mig mitt "tält" å så körde ja å jim till lund,
gick till vipan och såg när janna kom ut å va överlycklig.. önslar ja kan få känna så nån gång,
att ja åxå kan få "ta studenten" men de kommer väll, de tar bara lite längre tid för mig..
när janna hade gått ut så körde ja jim till flyinge han skulle till nån brud där..
så ja fick köra hem, träffade kim en stund sen nu kom ja hem..
sitter själv på matten i stora rummet, mamma e på möte, pappa på fotboll
och koffe e med emma på student((de e nog tillsammans igen tror ja)).
ska väl inte göra så mycket, skulle kanske träffa annika men ja tror itne de blir nått..
lutar åt en tidig kväll i sängen med tyson.. vill verkligen bara somna så de kan bli en ny dag,
förhoppningsvis en bättre dag, en bra dag..

känner mig så ivägen, känns som om ja e ett handikapp.
ja har så svårt att känna att ja passar in eller att någon kan ha kul tillsammans med mig..
har försökt göra allt, hjälpa till, finnas, förstå, men endå känns de itne som om ja e välkommen..
varför kan du aldrig ha kul när jag e med, eller iallfall inte på samma sätt som du ahr utan mig,
vill inte att du ska skämmas över mig, känns som om du gör de, känner mig så motbjudande..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0