Den konstiga känslan..

Tjenixxen.
idag har ja haft en lugn dag, va hos jim en stund å bara tog de lugnt.
de e så skönt att få vara med honom, njuter av varje sekund.
mår inte spec bra nu, den konstiga kännslan i kroppen sitter kvar och
huvudet spelar mig en massa spratt. tankarna bara flyger runt i huvudet,
nu e de ju inte alls långt kvar förän bebisen kommer å ja har fortfarande inte
flyttat, jim e kanske inte hemma när hon föds, blir ja en bra mamma, har ja gjort
rätt val, kommer ja klara detta, va händer om ja förlorar jim.. massa frågor å inga svar..
även om ja längtar så otroligt mycket efter min lilla sessa så e ja mer rädd nu
än va ja någon gång har vatt förut. men som de ser ut idag, just nu,
har ja en underbar familj, världens bästa pojkvän, fantastiska vänner,
å så mycket mycket mer saker som man kanske inte värdesätter så offta
men vid sånna här tillfällen e de fruktansvärt viktiga att komma ihåg.

Tack älskling,
tack för att du älska mig,
tack för att du har tålamod,
tack för att du förstår,
tack för sitt stöd,
tack för att du e du,
tack för att du e min<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0