antibiotika..

hejsan!
igår firade vi jims födelsedag, de blev lite stressigt men ja fick ihop de bra:)
hämtade ett partytält  hos farmor å farfar å så lagade ja potatis gratäng,
rotfruktsgratäng(som jim älskar å ja hatar:P) å så grilla vi massa fläskfile
å så hade vi en jätte god sallad med massa fetaost och så hade vi vaten melon
i mängder å massa kalla öl å gott vin plus att ja bakade en tårta som blev en höjdare,
jim ville haen med vanilj å choklas så ja fick improvisera men ja fick ihop de:P

idag va vi hos bm för att ja skulle bli igång satt men icke,
utan de vill vänta för att de tor att ja har nån infektion i kroppen osm göra att förlossningen
inte vill starta naturligt så de ska behandla mig mot en intektion nu. så i fem dagar
ska ja äta antibiotika å dricka nån protein sak och så ska ja tillbaks på måndag och
då ska de sätta igång mig istället om ja itne har kommit igång av mig själv under de dagarna.
 proverna de har tagit visade att ja hade vätskebrist och förlite salter och mineraler i kroppen
så därför ska ja dricka den protein grejen. ja börjar bli riktigt otåig nu och de går verkligen
ut över allt å alla just nu, framförallt min jim.. han får stå ut med extremt mycket gnäll å otrevligheter
just nu, känner mig så dum mot honom, älskar ju honom mer än allt å de e den sista personen
ja vill såra men endå göra ja de hela tiden.. han har så stort tålamod med mig och han förstår
att de e jätte jobbigt för mig nu, han gör absolut så gott han kan. älskar dig jim!!

ikväll ska ja å jim bara ha en mysig hemma kväll tror ja, jag blev så extremt sugen på ett glas
vitt vin innan så ja skickade jim till systemet för att köpa alkoholfritt vin åt mig:P
vi ska käka gott idag å så ska ja njuta av mitt vin:P vi e rätt trötta med tanke på att vi delade en
80säng på sjuhuset å fick bara nån enstaka timmes sömn, å sen igår hade vi folk här tills
12 tiden å sen skulel vi städa undan å diska å massa sånt så vi la oss inte förän vid 3 å så skulle
vi upp vd 7 så man e rätt sleten nu.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0