jag är världens lyckligaste MAMMA!!!

Hej världen!!

för snart en timme sen öppnade jag dörren och gick in i mitt hur för första gången som mamma!!!
tillsammans med babisen, tyson, å jim så steg vi in i vårt nya liv. vi är en familj!
ja e just nu den lyckligaste, mest förvirrade människan med ett jätte sår på magen.
ska skriva ett inlägg om allt med förlossningen å hur de första dagarna har vatt men de får bli
senare, nu ska ja snart ge min lilla flicka lite mat.
lite snabb info kan ni få innan iallfall;

vörjade värka naten mellan tisdag å onsdag, åkte in till flröossningen kl 1 på onsdag å efter med än
30 timmars aktiv förlossningen beslutades de att ja skulle bli snittad för de fanns ingen chans att lillan
skulle komma ut annars. så den 23/7 på torsdags kvällen kl 20.03 kom min lilla sessa till världen
men kejsarsnitt. hon vägde 4700 och va 57cm lång!!! hon blev därför känd för att va den största på bb:P
ja har vatt två nätter på avdelning 44 pga snittet å sen har vi vatt två nätter på patienthotellet å idag kom vi hem.
vi mår bra allihop, dock väldigt trötta men de e otroligt skönt att få va hemma igen, får massa smärtlinding
pga snittet så ja e inte riktigt nere på jorden än:P

här kommer nån bild på min dotter:) å ja just de, ni vill kanske veta va hon ska heta?
jag har bestlutat mig för att hon ska få heta EMILIA<3
                   


Kommentarer
Erika

grattis!! så söt hon är :)

2009-07-27 @ 14:44:31
URL: http://elood.blogg.se/
Hanna

Lilla krabban

2010-03-23 @ 11:59:52
URL: http://uncertain.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0