mitt stora stöd, bebis påväg:)

hallå:)

efter middagen som jim lagade igår åkte vi till stuga,

vi tittade på beck å mös en massa å så somnade jag och sov hur gott som helst!

trivs jätte bra istugan, bättre än va ja någonsin trott men de e nog bara för att ja har jim där,

skulle inte klarat av de om de ietne va för han<3 vaknade vid 8 i morse av att tyson stog och

slickade mig i örat, han va väl kissnödig antog ja så ja klädde på mig å tog han på en tur.

när ja kom tillbaks vaknade jim så vi käkade frukost i sängen och tittade på tv:)

sen vid 9 åkte ja hem å gjorde mig i ordning å åkte tillbaks till stugan en snabbis för jjim behövde

sina jobbeskor, han skulle gräva lite medans ja häma koffe hos emma.

sen vid 12 va ja hos BM(skriver mer om de längre ner) och vid 1 hämtade ja ett släp för vi hade

äntligen hittat en soffa vi ville ha. så vid 2 hämtade vi vår nya soffa å sen montera vi upp den å jim jobba

lite till i trädgården sen körde ja honom hem ni på kvällen för han skulle hitta på något med hans

lille bror i morgon och sen kommer han hit på torsdag igen å då ska vi köpa en säng  till stugan

å så ska vi sova där igen:) inatt skaja sova hemma med mamma, koffe ska åka på mini semester med

emma så ja å mamma blir ensama några nätter så då kan vi hålla varandra sällskap,

imorgon ska ja handla lite till till stugan, de blir bla tyg till gradinerna, lite prydnads saker, blommor, kuddar

till soffan å lite annat smått å gott, kanske lite bebiskläder, ska dess utom förmodligen titta på en vagn:)

nu ska ja snart in i duschen sen ska ja bara mysa framför tven med tyson.


jo ang BM mötet idag:

lillan e ju så pass stor att de vill att hon ska komma nu, hon han fortsatt växa väldigt fort

och de börjar bli fruktansvärt trångt inne i magen och ja börjar så problem med mina andra organ

pga de är så dålit med plats. hon är planerad tills på söndag och har hon inte kommit

innan tisdag så ska de försöka att sätta igång mis å snått, de vill iten bara starta

förlossningen eftersom att de vill att hon ska vara redo, nu har ja knappt haft värkar på

nån vecka å samandragningarna ökar inte så kraftigt så de vill itne exprementera för mycket

utan de vill ju att de ska ske så naturligt som möjligt.

hon har vatt fixerad för några veckor sen men sen fick hon nått ryck och började rulla runt så hon

har haft rumpan ner och sen har hon vänt sig igen men då har hon varr ruckbar och rörlig

och idag lång hon fixerad igen så de vill att hon ska komma nu innan hon vänder sig igen.

varje gång hon vänder sig ar min kropp mer och mer skada och de är de de vill undvika,

skulle ja känna att hon snurrar på mig eller att hon försöker så ska ja åka in på förlossningen

och då blir ja förmodligen förlöst akut.

jag är inte så rädd trots allt som kan hända, jag tror på att min kropp vet vad den gör

och jag tror på min lilla flicka, vo kommer klara detta, dess utom har ja de bästa stödet

man kan ha, jag harm in jim vid min sida hela tiden och med honom nära mig

så kan jag klara vad somhällst. de kommer gå bra och bebisen kommer snart va här,

frisk och välmående, de vet jag!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0