som ja förmoda..

hej igen!

nu har vi vatt hos barnmorskan, å som ja förmoda så satte de inte igång mig,
anledningen är att bebisen ligger fel, hon ligger snätt och är inte helt fixerad längre.
de vill ge henne lite tid att lägga sig rätt igen av sig själv, de tror att hon kan göra
de om värkarna kommer igång lite mer vilket de bör göra de närmaste dagarna.
lägger hon sig rätt så blir ja igångsatt på måndag, lägger hon sig inte rätt så
kommer de förmodligen bli kejsarsnitt. så nu e de bara att hoppas på att förlossningen
går igång av sig själv innan måndag, annars ska ja va på förlossningen halv 9 på
måndag morgon och då ska de undersöka mig å lillan till 110% å avgöra om de
kommer bli kejsarsnitt eller en vanlig igångsättning. å då kommer ja bli inlagg å igångsatt
eller opererad så då kommerj ai nte hemma utan mitt lilla mirakel i famnen iallfall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0