premiär natten:)

hejsan!

igår va vi på ika som sagt, vi köpte en massa å va i stugan hela eftermiddagen å satte upp allt.
mitt i bygandet kom jim på att han tyckte vi skulle sova i stugan så de gjorde vi:)
premiär natten i stugan blev jätte mysig, vi köpte pizza, å massa godis å så tittade vi på två filmer.
sen i morse gick vi å handla samtidigt som vi tog morgon rundan med tyson, som faktiskt sov
jätte bra i stugan förresten. sen kom koffe så satte han å jim lite gipt å sen har vi vatt å handlat en
massa sladdar å andra små saker som behövs.
nu e vi hemma hos mamma å pappa eller ja pappa e ju i spanien men mamma e hemma.
vi ska käka här, de blir sprödbakad fisk med nypotatis å sås, de roliga e att de e min älskling som
agar maten<3 han e så gulligt min lilla pärla. när vi har käkat ska vi till stugan igen,
vi ska sätta iordning lite till grejer å sen ska vi mysa å kolla på beck. de blir en natt till i stugan
å sen får vi se va de blir i morgon natt, ska jim hem så sover ja hemma med mamma iallafall.


tänk att man kan älska någon så enormt,
att man kan få ett så stor stöd av någon
att man känner att vad som än kastas mot en
så klarar man de, att ingenting e omöjligt!
du ska veta att utan dig vore ja ingenting<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0