Massa skrik:(

hej!
har inte kunnat uppdatera så mycket, har haft fullt upp med emilia,
hon har mag knip å skriker konstan!!:(
hon vill ingenting, varken äta eller sova eller va var meller kall
eller ligga eller sitta eller nått, ingenting passar förutom att va i famnen på
mig eller jim, hon vill bara va intill hela hela tiden, går inte att lägga ner henne
för då bar askrier hon igen, har knappt sovit något de senaste två nätterna å jim
e åxå gnällig för han e sjuk, han hosta så han spyr å har feber å fryser jätte mycke..
snacka om en bra tajming för allt asså.. hoppas bara att emilias magknip blir bätte,
att hon inte får kolik eller så.. de gör så ont i hela kroppen när ja ser hur ont hon har..
har gett henne några dropper som man köper på apoteket som magknip, har gett henne
sånna nu i nattå idag, tror de börjar hjälpa lite faktiskt så ja håller tummarna!!!

idag ska ja inte göra ett dugg, ska försöka soa så mycke som möjligt så ja klarar natten
om de blir en sån skrikig natt igen, måste vila när emilia väl vilar för annars pallar inte
min kropp så mycket mer..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0