kramp:(

god morgon allihop!
konstigt nog så vaknade ja precis, va ute i malmö igår ed kim, michell, kenny, diana å mikael.
satt på öl caffet å hade jätte trevligtn. va hemma vid halv 2 å så gick ja en liten runda med tyson
sen va de march i säng men ja kunde inte somna:S ja va svin trött men de gick bara inte att somna.
sen vakna ja några gånger under natten som vanligt, vrst va vid halv 7 i morse när ja fick kramp!
de gör så in i helvetes ont när vaden krampar å de gör ju fortfarande ont för nu e den ju helt
över ansträngd, jaja skönt att de snart e över iallfall:)

nu ska ja snart åka å hämta jim hos kalle i arlöv, vi ska till ikea å handla lite till till stugan.
ska även försöka få tag på en soffa idag:)

ikväll e där inga planer, kanske träffa dem andra? eller en lugn hemma kväll?
vi får se hur de blir.. puss på er så länge<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0