jobbigt..

god morgon allihop!

idag vaknade ja tidigt, va på rätt bra hunör å kände mig faktiskt bättre än innan,
ja tog tyson med mig ut i skogen så fick han springa å leka med alla kaniner:)
satt där i typ en timme å bara tittade på honom, de e sjukt va mycke lycka en hund
kan ge, så mycket som ja älskar honom trode ja nog aldrig att ja skulle kunna älska
ett djur.. de fick mig att tänka p åbebisen, när ja satt där så fick ja nån konstig kännsla
i kroppen, de kännsw liksom som om this is it, som om ja bara ska va gravid, de känns
jätte jobbigt at hon inte har kommit än, att efter 9 månaders väntan, hon borde ha kommit
nu men hon gör de inte å de e jätte frustrerande, de känns som om att ja inte ska bli mamma
längra, de känns liksom bara som om hon ska va där inne i mig å inget mer, när den tanken
slog mig blev ja jätte ledsen å skyndade mig hem till jim, hoppade ner i sängne å stor grät i
en timme i sträck. kunde verkligen inte sluta gråta, å de kom bara fler å fler jobbiga tankar
å allt blev bara värre å värre, jim tröstade mig så gott han kunde å efter en massa prat så
började de kännas bättre igen, jim lovade mig att de skulle bli bra, att han kommer finnas
här å stöta mig och att lillan snart kommer och att allt kommer kännas bättre då, att vi
kommer klara av detta tillsammans<3 vet inte va ja hade gjort utan honom, han e ett otroligt
stöd för mig å utan honom hade de vatt svårt att få saker å ting att fungera.

med tanke på min morgon så kom jim med ideen att vi ska åka å handla lite saker till bebisen idag,
vi ska köpa nårra kläder å så ska vi köpa saker till hennes rum, jim släpade in mig i hennes rum i
morse så satt vi där ett tag, tror han gjorde de för att ja skulle fatta att de faktiskt e verklighet,
att hon snart e här. vi ska sätta upp tå jätte söta baby tavlor som i har köpt å så ska vi
hitta en gose nalle som hon ska få när hon e född:) sen kommer pappa hit å ska bygga i badrummet,
vi ska försöka få de färdigt i veckan så de får jobba hårt nu. sen i kväll ska ja å jim laga korvstråganoff
å så ska vi köpa massa godis å så ska vi bara mysa, vi ska till läkaren i morgon och förmodligen
blir ja igångsatt å då kanske detta e vår sista kväll tillsammans medans ja inte har lillan.

jag sitter just nu å tittar på jim när han spelar tv spel, han sitter i sin fula bruna morgonrock
och har ett par jätte stora hörlurar på sig så att ja inte ska bli störd av ljudet:)
han ser så dum ut å så vifftar han me armarna när de itne blir som han vill, kan inte sluta
lee när ja ser honom, de bara pirrar i magen när ja ser honom, tänka sig, att efter 2½ år så
har man fortfarande de nykära kännslorna kvar<3 kan aldrig be om något finare än dig jim,
du e de bästa ja någonsin haft i mitt liv å ja kommer alltid att älska dig!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0