inflyttnings present:)

hallåj!
än så länge e lillan imagen, "proppen" gick som sagt igår och
värkarna e allt mer regelbundna och kraftiga så nu e de nog inte
många dagar kvar hoppas ja, dess utom fick ja ny medicin idag som
ska va lite bättre å förmodligen hjälpa till lite extra.
håller tummarna på att hon kommer innan heljen e slut iallfall.

idag har ja å jim pysslat lite här hemma, vi har gått igenom massa
beby kläder som vi har fått, känns så overkligt att sitta å vika såna små
klädesplagg till någon som man dess uton aldrig har mött förut. sen har vi vatt
i malmö, jim ville hämta sitt tv spel så vi åkte dit och de bästa va att vi kom
hem me 3 nya tv apparater å en jäkla massa andra coola prylar:P
patrik hade visst samlat på sig lite så vi fick en helt fantastisk inflyttnings present:)
tusen tack!! nyss har vi käkat, de blev max idag, allt inkopplande av de nya
prylarna drog ut på tiden så vi orkade verkligen inte laga mat kl 11.
imorgon ska vi hämta de sista hemma hos mina föräldrar å sen har vi så gott
som fått hit allt ,de eju en den små saker kvar men de börjar arta sig här hemma.

nu ska ja snart hoppa i säng, jim spelar för fullt, han e som ett barn på julafton,
han har vatt i från sitt tv spel så länge så ja kommer aldrig få honom med mig
i säng utan de e lika bra å gå dit själv:P
sov gott allihop<3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0