i natt?

hej alla.

allt e bra än så länge, bebisen trycker på som bara den idag, de har ökat kraftigt nu varje
dag som har gått och idag e de rejäla värkar och på tryckningar..
men hon e ju som sagt planerad tills på söndag så de skulle ju itne ve helt fel
om hon fick för sig att komma nu. jag å jim sov i stugan i natt, de gick bra å vi sov för
första gången i vårt sovrum. idag har vi handlat lite på ikea å gjordt i ordning lite till
inne i stugan, igr jobba vi ute å sådde gräs mm.
ikväkk vid 5 kmmer kalle(jims kusin) och han flickvän katrin hem till oss så ska vi
äta middag å ha de mysigt. ska bli kul, första gången vi har olk hemma i stugan på de sättet
så lite pirrigt e de allt plus att lillan kan mycke väl få för sig att komma så nerverna e
på hel spänn. imorgon kommer pappa hem, saknar han jätte mycke, hoppas ja kna knipa
inatt så pappa e hemma när lillan föds:)

nu ska vi till stugan igen, va bara hem om mamma snabbt å duscha
å kolla mailen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

This is my life<3

En blogg om mig, min vardag, min dotter, mitt liv helt enkelt<3

RSS 2.0